здійснюється в 5-9 класах.
Перевіряється здатність учня:
а) демонструвати певний рівень розуміння прочитаного;
б) виявляти вміння: читати із достатньою швидкістю, плавно, з гарною дикцією, відповідно до орфоепічних та інтонаційних норм;
в) виражати за допомогою темпу, тембру, гучності читання особливості змісту, стилю тексту, авторський задум;
г) пристосовувати читання до особливостей слухачів (ступеня підготовки, зацікавленості певною темою тощо).
Одиниця контролю: озвучений учнем текст (швидкість читання у звичайному для усного мовлення темпі – 80-120 слів за хвилину).
Вимоги до оцінювання
Рівень
|
Бали
|
Характеристика
читання
|
|
Початковий
|
1-3
|
Учні читають ще дуже повільно, структурують текст і
речення, читають і вимовляють слова, інтонують речення
із значною кількістю помилок
|
|
Середній
|
4-6
|
Учні читають зі швидкістю, що наближається до норми,
поділяючи текст на речення, пов'язуючи слова в реченні між собою, але читають
не досить плавно і виразно, припускаючись помилок в інтонуванні, вимові тощо
|
|
Достатній
|
7-9
|
Учні
читають плавно, з належною швидкістю, правильно інтонують речення і поділяють
їх на смислові відрізки, але припускаються певних недоліків (вираження
авторського задуму, виконання
комунікативного завдання; норм орфоепії, дикції)
|
|
Високий
|
10-12
|
Учні читають
плавно, швидко, правильно інтонують речення і поділяють їх на смислові
відрізки; добре відтворюють авторський задум, стильові особливості тексту,
розв’язують комунікативне завдання; читають орфоепічно правильно, з гарною
дикцією.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.