Відеоурок.
Додаток.http://shkolyar.in.ua/drugoryadni-chlyrechennya
Потренуйся і перевір себе!!!
http://learningapps.org/watch?v=pm47hh29n17
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/pidkresliuiemo-dodatok-u-rechenni
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vyznachaiemo-vyd-dodatka
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vyznachaiemo-vidminok-dodatka
Означення.
http://shkolyar.in.ua/drugoryadni-chlyrechennya
Відеоурок. Узгоджене і неузгоджене означення.
https://youtu.be/uoJ8wunGot4
Потренуйся і перевір себе!!!
http://learningapps.org/view1931561
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/stavymo-pytannia-do-oznachennia
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/shukaiemo-oznachennia-v-rechenni
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/vybyraiemo-variant-z-uzhodzhenym-neuzhodzhenym-oznachenniam
https://learning.ua/mova/vosmyi-klas/zminiuiemo-uzhodzhene-oznachennia-na-neuzhodzhene
Прикладка як різновид означення
http://shkolyar.in.ua/prykladka-yak-riznovid-oznachennya
Відеоурок.
https://youtu.be/omFpp7VeBdE
https://www.youtube.com/watch?v=gLwCsRRgjoo
Потренуйся і перевір себе!!!
http://learningapps.org/view1177276
http://learningapps.org/view1185255
Обставина.
Обставинами називаються другорядні члени речення, які вказують на місце, час, причину, мету, спосіб дії.
Обставини відносяться до дієслів.
За значенням обставини поділяються на такі групи: місця (де? куди? звідки?), часу (коли? як довго? відколи?), причини (чому? через що? з якої причини?), мети (для чого? з якою метою?), умови (за якої умови? у якому випадку?), допусту (незважаючи на що?), способу дії (як? у який спосіб?): Раз Жаба вилізла (куди?) на берег (для чого?) подивитися та й (як?) трошечки (як?) на сонечку погрітися (Л. Глібов)).
Потренуйся і перевір себе!!!
http://learningapps.org/watch?v=pr3fh2vdk17
http://learningapps.org/watch?v=pm2a930w217
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.