Social Icons

середа, 14 жовтня 2020 р.

До уроку РМ. Складання й розігрування діалогу-домовленості (наприклад: щодо озеленення шкільного приміщення) з відповідною аргументацією (потребою очищення й природного зволоження повітря; зонування середовища, декорування приміщення й т. ін.).

 1. Пригадайте вивчене про діалог та дайте відповіді на запитання (усно)

Розмова двох осіб — це... 

Слова кожного зі співрозмовників діалогу називають ... 

Висловлювання однієї людини — це... 

Мовлення має дві форми... 

Процес мовлення називають... 

Мовленнєва діяльність має чотири види... 

В усному діалогічному спілкуванні поєднано види мовленнєвої діяльності... 

Умови, за яких відбувається спілкування, називають... 

Обставини, у яких спілкуються, можуть бути... 

Той, кому адресують мовлення, — ... 

Сукупність норм поведінки, правил чемності називають... 

Правила поведінки передбачають використання сталих висловів, так званих слів ввічливості, які інакше називають... 

Опрацюйте матеріал за посиланням

https://docs.google.com/document/d/1UgW8BA2Q3p-IQpJdvGJWbWzQ0aTHJd3OGm58Md0F17o/edit?usp=sharing

Скласти  діалог (14-16 реплік) за однією з поданих ситуацій, використовуючи форми ввічливості та аргументуючи свою думку.

1. Домовитися з однокласниками про озеленення класної кімнати, аргументувавши потребою очищення і природного зволоження повітря у приміщенні.

2. На засіданні шкільного парламенту обговорити й домовитися про декорування приміщення школи за допомогою озеленення та зонування середовища.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

 
Blogger Templates