Social Icons

вівторок, 14 квітня 2020 р.

Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.

15.04.2020
17.04.2020
Тема. Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності. 

Перевіримо свої знання про сполучник
Виконати тестові завдання
Дата початку: 15.04.2020 13:00
Дата завершення: 15.04.2020 13:45
Часу для проходження:  45 хв.

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  swt343
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/swt343

Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:













Теоретичний блок.
1. Опрацюйте матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
2. Перегляньте  відеопояснення
https://www.youtube.com/watch?v=V_2jAiM4dH0

Похожее изображение




Картинки по запросу фото сполучник як службова частина мови. види сполучників за будовою походженням

Картинки по запросу фото сполучник як службова частина мови. види сполучників за будовою походженням

3. Оформіть теоретичний матеріал у конспект, с. 170-171, с.173.

Практичний блок
15.04.2020
Виконати завдання( Запис у зошит)

1.Розподільний диктант. 
Сполучники сурядності й підрядності записати в дві колонки. 
Але, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що, аби,  хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч, та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.

2. Пояснювальний диктант. 
 Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
І. Життєві істини прості, неначе батьківські поради. Не все можливо у житті купити чи продати. (П.Перебийніс.) Мово рідна, вічна ти, як світ! (В.Кучерук.) Не пишні словечка  фальшиві, а правда потрібна мені! (П.Перебийніс.) Ненавиджу, якщо не вміє слово моє змовчати там, де треба місцем обдуманому слову поступитись. (І.Ліберда.) Хай зотліє словесна полова, а спахне поетичний  пожар! (А.Малишко.) 

ІІ. Неначе птахи чорні в гаї, козацтво сміливо  літає. (Т.Шевченко.) Нахилюсь до лісної криниці, щоб напитись живої води. (В.Раєвський.) Ти вік живи, учися, стережись і пам’ятай, що є на світі свині. (Л.Глібов.) 

3.  Виконати вправи підручника ( письмово)
482(1)
484

Практичний блок
17.04.2020

Виконати завдання( Запис у зошит)

1.Записати текст. Вказати сполучники сурядності й підрядності.
Під лопухом у ямці жук сидів і сам собі тихесенько гудів,  що день йому обрид, кругом усі товчуться, що дуже сонечко і гріє, і пече, йому і гаряче, і боляче, і боязко йому, сліпуючи, поткнуться, бо день не на добро, а на лихо зведе... Так недотепний, темний чоловік недолюбляє ясної освіти, бо, як той Жук,  до темноти привик. 

2. Пояснювальний диктант. 
Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
Весна й зима на терезах або на гойдалці примхливій. (М.Рильський.) Нам не слава потрібна, не тучі, а ясна неозора блакить. Гаї шумлять біля потока так, як шуміли нам давно. (А.Малишко.) Тільки верба пам”ятала покручена і невесела, як  з глибини струмували під кручами  чисті джерела. (В.Раєвський.) Я знаю, що в запасі ранок у мене є на кожен день. (П.Перебийніс.) 

3.  Виконати вправи підручника ( письмово)
485
489(у)
490

Результат пошуку зображень за запитом "домашнє завдання фото"

15.04.2020
Опрацювати  матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 486


Результат пошуку зображень за запитом "домашнє завдання фото"

17.04.2020
Опрацювати  матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 487
Виконати тестові завдання
Завдання необхідно виконати до  17 квітня 18:00 

Код доступу 750968


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

 
Blogger Templates