15.04.2020
17.04.2020
Тема. Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
Перевіримо свої знання про сполучник
Виконати тестові завдання
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: swt343
Теоретичний блок.
1. Опрацюйте матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
2. Перегляньте відеопояснення
https://www.youtube.com/watch?v=V_2jAiM4dH0
3. Оформіть теоретичний матеріал у конспект, с. 170-171, с.173.
Практичний блок
15.04.2020
Виконати завдання( Запис у зошит)
1.Розподільний диктант.
Сполучники сурядності й підрядності записати в дві колонки.
Але, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що, аби, хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч, та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.
2. Пояснювальний диктант.
Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
І. Життєві істини прості, неначе батьківські поради. Не все можливо у житті купити чи продати. (П.Перебийніс.) Мово рідна, вічна ти, як світ! (В.Кучерук.) Не пишні словечка фальшиві, а правда потрібна мені! (П.Перебийніс.) Ненавиджу, якщо не вміє слово моє змовчати там, де треба місцем обдуманому слову поступитись. (І.Ліберда.) Хай зотліє словесна полова, а спахне поетичний пожар! (А.Малишко.)
ІІ. Неначе птахи чорні в гаї, козацтво сміливо літає. (Т.Шевченко.) Нахилюсь до лісної криниці, щоб напитись живої води. (В.Раєвський.) Ти вік живи, учися, стережись і пам’ятай, що є на світі свині. (Л.Глібов.)
3. Виконати вправи підручника ( письмово)
482(1)
484
Практичний блок
17.04.2020
Виконати завдання( Запис у зошит)
1.Записати текст. Вказати сполучники сурядності й підрядності.
Під лопухом у ямці жук сидів і сам собі тихесенько гудів, що день йому обрид, кругом усі товчуться, що дуже сонечко і гріє, і пече, йому і гаряче, і боляче, і боязко йому, сліпуючи, поткнуться, бо день не на добро, а на лихо зведе... Так недотепний, темний чоловік недолюбляє ясної освіти, бо, як той Жук, до темноти привик.
2. Пояснювальний диктант.
Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
Весна й зима на терезах або на гойдалці примхливій. (М.Рильський.) Нам не слава потрібна, не тучі, а ясна неозора блакить. Гаї шумлять біля потока так, як шуміли нам давно. (А.Малишко.) Тільки верба пам”ятала покручена і невесела, як з глибини струмували під кручами чисті джерела. (В.Раєвський.) Я знаю, що в запасі ранок у мене є на кожен день. (П.Перебийніс.)
15.04.2020
Опрацювати матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 486
17.04.2020
Опрацювати матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 487
Виконати тестові завдання
17.04.2020
Тема. Використання сполучників у простому й складному реченнях: сполучники сурядності й підрядності.
Перевіримо свої знання про сполучник
Виконати тестові завдання
Дата початку: 15.04.2020 13:00
Дата завершення: 15.04.2020 13:45
Часу для проходження: 45 хв.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код: swt343
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/swt343
https://vseosvita.ua/test/start/swt343
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:
за допомогою смартфона:
Теоретичний блок.
1. Опрацюйте матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
2. Перегляньте відеопояснення
https://www.youtube.com/watch?v=V_2jAiM4dH0
3. Оформіть теоретичний матеріал у конспект, с. 170-171, с.173.
Практичний блок
15.04.2020
Виконати завдання( Запис у зошит)
1.Розподільний диктант.
Сполучники сурядності й підрядності записати в дві колонки.
Але, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що, аби, хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч, та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.
2. Пояснювальний диктант.
Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
І. Життєві істини прості, неначе батьківські поради. Не все можливо у житті купити чи продати. (П.Перебийніс.) Мово рідна, вічна ти, як світ! (В.Кучерук.) Не пишні словечка фальшиві, а правда потрібна мені! (П.Перебийніс.) Ненавиджу, якщо не вміє слово моє змовчати там, де треба місцем обдуманому слову поступитись. (І.Ліберда.) Хай зотліє словесна полова, а спахне поетичний пожар! (А.Малишко.)
ІІ. Неначе птахи чорні в гаї, козацтво сміливо літає. (Т.Шевченко.) Нахилюсь до лісної криниці, щоб напитись живої води. (В.Раєвський.) Ти вік живи, учися, стережись і пам’ятай, що є на світі свині. (Л.Глібов.)
3. Виконати вправи підручника ( письмово)
482(1)
484
Практичний блок
17.04.2020
Виконати завдання( Запис у зошит)
1.Записати текст. Вказати сполучники сурядності й підрядності.
Під лопухом у ямці жук сидів і сам собі тихесенько гудів, що день йому обрид, кругом усі товчуться, що дуже сонечко і гріє, і пече, йому і гаряче, і боляче, і боязко йому, сліпуючи, поткнуться, бо день не на добро, а на лихо зведе... Так недотепний, темний чоловік недолюбляє ясної освіти, бо, як той Жук, до темноти привик.
2. Пояснювальний диктант.
Вказати в реченнях сполучники сурядності й підрядності.
Весна й зима на терезах або на гойдалці примхливій. (М.Рильський.) Нам не слава потрібна, не тучі, а ясна неозора блакить. Гаї шумлять біля потока так, як шуміли нам давно. (А.Малишко.) Тільки верба пам”ятала покручена і невесела, як з глибини струмували під кручами чисті джерела. (В.Раєвський.) Я знаю, що в запасі ранок у мене є на кожен день. (П.Перебийніс.)
3. Виконати вправи підручника ( письмово)
485
489(у)
490
490
15.04.2020
Опрацювати матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 486
17.04.2020
Опрацювати матеріал підручника, &46, с. 170-171, с.173.
Виконати вправу 487
Виконати тестові завдання
Завдання необхідно виконати до 17 квітня 18:00
Код доступу 750968
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.