12.05.2020
15.05.2020
Тема. Крістіне Нестлінґер. «Конрад, або Дитина з бляшанки».Незвичайнсіть образу Конрада. Становлення Конрада у світі.
Чи є ідеальні люди?
Що ти відчуєш, коли скажуть, що ти незвичайний, дивний, не схожий на інших?
Гордість, сором, розпач...Чи радість, що ти особливий? І хоч для більшості ти можеш бути звичайним, для людей, які тебе люблять – родини, друзів, ти особливий!
Такою особливою для дітей, що люблять читати фантастику є Крістіна Нестлінґер — одна з дивовижних дитячих письменниць-казкарів, лауреат Андерсенівської премії. Її книжки перекладено десятками мов народів світу, їх читають мільйони дітей з усіх континентів. У житті письменниці чогось особливого і незвичайного не траплялося: все найфантастичніше і найцікавіше народжувалося безпосередньо в її фантазіях, щоби потім обернутися на дивовижні книжки для дітей.
Крок 1.
Відеотека.
Крістіне Нестлінгер. Біографія .
https://www.youtube.com/watch?v=kF3aTF0LFkg&fbclid=IwAR3lIQZQOOWcFGg3Wo6dRrQnMg6FQ8r_ioePbktfHga4UvrpuKO6kMGMXa4
Відеотека.
https://www.youtube.com/watch?v=QGwkqr7yzh4
Опрацюйте матеріал підручника,с. 238-240.
Презентація.
https://www.slideshare.net/ninabondarchuk/ss-44432694
Тест. Запитання за біографією Крістіне Нестлінґер
https://vseosvita.ua/user/id462065/blog/dystantsiine-navchannia-6-klas-kristine-nestlinger-konrad-abo-dytyna-z-bliashanky-15287.html
Повість Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки» («Konrad, oder Das Kind aus der Konservenbüchse») присвячена проблемі взаємин дітей і дорослих. Авторка намагається показати батькам, що прагнення виховати своїх нащадків «ідеальними» позбавляє дітей їхньої індивідуальності, робить їхнє життя нудним і нецікавим, а нерідко призводить до відчуження. Надто самостійний, серйозний, проте «штучний» хлопчик Конрад, потрапивши у реальне життя, не лише сам вчиться жити в суспільстві, а й навчає дорослих придивлятися до дитячих проблем, розуміти мотиви їхніх вчинків, упорядковувати власне життя, щоб бути дітям гідним прикладом.
Крок 2.
Великою популярністю серед дітей, що люблять читати фантастику, користується повість-казка Крістіне Нестлінґер «Конрад, або Дитина з бляшанки». Це своєрідна пародія на прояви технічного прогресу і віра в неповторність кожної людини. Штучно створена дитина, яка живе так, як її запрограмовано на заводі, — карикатура на надумані цінності дорослих.
Повість-казка – жанр літератури, в якому фантастичні світи, події та герої в той же час відображають особливості та правила світу реального.
Прочитайте повість-казку «Конрад, або Дитина з бляшанки».
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336
Відеоурок.
Аналіз твору. Незвичайнсіть образу Конрада.
https://www.youtube.com/watch?v=QuMUkvceSL0&fbclid=IwAR2kurpdDbFkdoWxADNUr8wROc1PEFm1pQ5TBN8ZKBVOhfA87BbOlKDSJMQ
Крок 3.
Фільм.
https://www.youtube.com/watch?v=sNGcR5c7830
Крок 4.
Літературний практикум.
Подумай, для чого письменниця написала таку повість-казку.
Про що вона?
Тема – пригоди фантастичного вихованого хлопчика з бляшанки та пристосування його до життя в реальному світі.( Запис у зошит).
Яка головна думка?
Ідея – бути не таким, як усі, - нормально, потрібно йти за своєю мрією, виконувати свої бажання, але щоб не нашкодити іншим. Справжній друг ніколи не залишить наодинці із проблемою, завжди допоможе.( Запис у зошит.)
Завдання: прочитайте цитати з твору і напишіть у робочий зошит до якого вони епізоду.
І тепер пані Бартолотті була страшенно злякана. Вона бачила золоті зірки, за ними — синювато-золотаву імлу, за імлою — нижню частину бляшанки, а в бляшанці — верхню частину зморщеного карлика.
Перед нею тепер стояв хлопчик, якому можна було дати років сім. У нього була гладенька, ніжна дитяча шкіра здорового, смаглявого кольору, рожеві щоки, блакитні очі, білі зуби й біляві кучері. Він був голенький.
Пан Егон побачив Конрада в блакитній шапочці з золотим дзвоником. Очі в нього були широко розплющені, рот розтулений, вуха червоні, мов буряк, русяве волосся, що вибилося з-під шапочки, розкуйовджене, а вказівний палець правої руки притиснутий до кінчика носа. Надзвичайно вродлива, мила, беззахисна дитина.
…виявився дуже спритним. Він перший дострибав у мішку до дверей спальні, єдиний доніс у ложці яйце до кухняних дверей і єдиний не розхлюпав ані краплі води з повної склянки, поки доніс її до дверей ванної.
Завдання: випишіть із твору приклади ІДЕАЛЬНОСТІ Конрада за зразком:
– Солодощі ввечері, перед сном, дуже-дуже шкідливі.
– Але ж треба все з’їсти, що покладено на стіл, а особливо те, що покладено на тарілку.
– Крім того, Конрад знав, як треба писати кожне слово. І писав дуже гарно, вмів, читаючи вголос, правильно ставити наголос У реченні, не крутився на місці, ніколи не балакав і не їв на уроках, не жував гумки, дивився тільки на пані Штайнц і уважно слухав її.
Відеотека.
Відеоурок.
Становлення Конрада в світі.
https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DmvH8YOPh0MU%26fbclid%3DIwAR3Txg7Bvs8IqeEFNw-eB1CM27ZPMCpioLA_stygUq7VbzC-uAcNhlsG3oQ&h=AT3gK7bza3sntblMnjpMMqH2wUDRh-fSz1x0WQ5gO0i2-c1zfvneAvkA6LNpGgGOW61XwSBM836LQl_ARGtRNiGSsJrITGuGh4hrI017oMoayk7tlS1IlfwpKA6gbzOn06WRSCM2xNdfNAE5Qg
08.05.2020
1.Опрацювати матеріал підручника
,с. 238-240.
2. Прочитати твір
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336
1.Опрацювати матеріал підручника
,с. 238-240.
2. Прочитати твір
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336
12.05.2020
1.Опрацювати матеріал підручника,с. 238-240.
2. Прочитати твір
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336
3.Виконати тестові завдання.
1.Опрацювати матеріал підручника,с. 238-240.
2. Прочитати твір
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=1336
3.Виконати тестові завдання.
Завдання необхідно виконати до 12 травня 18:00
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.