Тема. Прийменник як службова частина мови. Прийменник як засіб зв’язку слів у словосполученні й реченні
Пригадай!
За якою ознакою частини мови поділяються на самостійні та службові?
Що ми називаємо прийменником?
Які ще службові частини мови ви знаєте?
1. Опрацюйте матеріал підручника,
& 42, с. 154-155,157
2.Опрацюйте навчальні матеріали блогу
Прийменник як службова частина мови
http://shkolyar.in.ua/pryymennyk7
https://miyklas.com.ua/p/ukrainska-mova/7-klas/priimennik-48228/zagalna-kharakteristika-priimennika-48229/re-29ba5aa7-c51e-456e-a87a-49a73d3fb2f2
Відеоскрайбінг.Прийменник як службова частина мови
https://youtu.be/DMBcsZ3hBLM
3. Оформіть теоретичний матеріал в конспекти
4. Перегляньте відеоуроки
https://www.youtube.com/watch?v=Zqz5TIHKSBI
https://www.youtube.com/watch?v=zhBa2Tu7naM
https://www.youtube.com/watch?v=SCCbFHgeGaw
5. Виконайте завдання
1.https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Flearning.ua%2Fzno%2Fkursy-zno%2Fkursy-zno-z-ukrainskoi-movy%2Fpryimennyk-iak-chastyna-movy&psig=AOvVaw08RycGz6FDGVlEpt4-sCpG&ust=1585138474830000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjo2vuOi7PoAhWUfpoKHfWuC0wQr4kDegUIARDNAQ
2.https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Flearning.ua%2Fmova%2Fsomyi-klas%2Fvzhyvaiemo-pryimennyky-pravylno&psig=AOvVaw08RycGz6FDGVlEpt4-sCpG&ust=1585138474830000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjo2vuOi7PoAhWUfpoKHfWuC0wQr4kDegUIARDVAQ
3.Лінгвістичне дослідження ( усно)
Порівняти і довести, що в одній колонці підкреслені слова – прислівники, в другій – прийменники.
До лісу вже близько. Близько лісу засіяне поле.
Навкруги золоті поля. Навкруги нас багато зелені.
Хто рано підводиться, ... того й діло водиться.
... невмілого руки не болять.
Не взявшись ... сокиру, хати не зробиш.
... діла слабіє сила.
... умілого і долото рибу ловить.
Треба нахилитися, щоб ... криниці води напитися.
Щоб рибу їсти, треба ... воду лізти.
... лежачий камінь вода не тече.
5.Визначте відмінок слів, вжитих з прийменником ( письмово)
1. Перед (галявина) плакуча береза сипнула сльозами, як мати, за (вона) (з,с)хлипнуло (не)видиме джерельце: (з,с)кинуло (з,с) себе клубочок туману.
2. Ми пробігли чиюсь загороду, в (яка) стояли високі дуплянки, обминули озерце червоного проса, перехопилися через (струмок), що став тепер річкою й опинилися на (зарослий) терном (узлісся).
Опрацювати матеріал підручника
& 42, с. 154-155,157
Виконати вправу 443.
Виконати тестові завдання
Завдання необхідно виконати до 3 квітня 17:00
Код доступу 185722
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.