Social Icons

четвер, 2 квітня 2020 р.

Освітній маршрут за темою "Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення."


02.04. 2020- 8-Аклас, 8-Б клас
07.04.2020- 8-А клас
08.04.2020-8-Б клас


Тема. Володимир Дрозд. «Білий кінь Шептало».  Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеосіблення.

Відеоурок.  Володимир Дрозд: "Білий кінь Шептало"
https://www.youtube.com/watch?v=7abpyLOyNwY&list=PLgPJeYhhhB9zjJEVjSqueJAueUEmnI80k&index=11&t=0s


Опрацюйте матеріал підручника , с.177
В.Дрозд.Біографія 
http://dovidka.biz.ua/volodimir-drozd-biografiya-skorocheno/

Прочитайте оповідання, с.177- 185
"Білий кінь Шептало". Текст.
http://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=32
"Білий кінь Шептало". Аудіокнига.
https://www.youtube.com/watch?v=mYrTYuDMr6g
Скрайбінг до твору В. Дрозда.
https://www.youtube.com/watch?v=VGLk6imaXik

Оповідання «Білий кінь Шептало» з’явилося 1965 року. Тогочасні радянські критики не дали схвального відгуку на твір, бо в ньому письменник зачіпав важливу вселюдську проблему особистості в суспільстві, яка була болючою для країни — Радянського Союзу,— де народилося прислів’я: «“Сірі” починають і виграють». Відрізнятися від інших було й небезпечно, і безглуздо. Чесних поетів змушували замовкати — процвітали пристосуванці. Найрозповсюдженіша форма протесту проти режиму — шепіт незадоволення на численних кухнях країни, бо тоді панував тоталітаризм.

Виконайте завдання, с. 185-186

Міркуємо! Аналізуємо!
https://drive.google.com/file/d/1zBk07C7vwxjun3QeDLRgkDhX_6q0NbCh/view?usp=sharing

«Карусель запитань та відповідей»
Якого кольору був на початку — оповідання кінь Шептало?
Як до нього ставився конюх Степан? —
Як ви оцінюєте ставлення — хлопчика-підпасича до Шептала?
Чим відрізнявся внутрішній світ — Шептала від внутрішнього світу інших сірих коней? (Як Шептало поводився на пасовищі, під час водопою, у конюшні, чому він не любив бути в табуні, чого найбільше соромився?)
Розкрийте сутність світосприйняття — коня.
Чому він живе подвійним життям? —
Коли його терпець уривається? Знайдіть уривки про часи свободи білого коня.
Які думки виникли в Шептала, коли він — побачив своє відображення в річці?
Які складні роздуми коня приводять — його назад до стайні?


Портфоліо оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало»
Тема
Розповідь про буденне  життя  коня Шептала.
Ідея
Возвеличення гармонії, яка простежується у взаємостосунках людини зі світом тварин.
Основна думка
Людина і природа взаємопов’язані, бо становлять
 єдине ціле.
Жанр
Оповідання.
Проблематика


- людина в суспільстві;
- свобода і неволя;
- особистість і натовп;
- дійсність і мрія.
Лейтмотив
Краса природи належить тому, хто її розуміє, цінує, вшановує.
Композиція



Експозиція: знайомство читача з конем.
Зав’язка: Степан з конем Шепталом вирушив 
за зеленим харчем для свиней.
Кульмінація: Шептало на волі.
Розв’язка: повернення додому.

Доведіть або спростуйте думку. 
 «Супроти вітру довго не пробіжиш»;
 «Найвеличніші перемоги на світі – це перемоги над власним «Я»

Узагальнимо свої знання!

https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fcoggle.it%2Fdiagram%2FVtHTzYN3mz0YlQMi%2Ft%2F%25D0%25B1%25D1%2596%25D0%25BB%25D0%25B8%25D0%25B9-%25D0%25BA%25D1%2596%25D0%25BD%25D1%258C-%25D1%2588%25D0%25B5%25D0%25BF%25D1%2582%25D0%25B0%25D0%25BB%25D0%25BE&psig=AOvVaw2bMW7edf71fQbJ9baysI0G&ust=1585127257289000&source=images&cd=vfe&ved=2ahUKEwjkqIOq4bLoAhXLN5oKHcIMCJEQr4kDegQIARBt

Перевірте свої знання!
https://learningapps.org/watch?v=puwidza6c17




DZ8.jpg

02.04.2020
Опрацювати матеріал підручника, с.177.
Прочитата твір, с.177- 185.
Підготувати  відповіді на запитання в підручнику , с.185-186.
Придумати продовження історії коня Шептала, змінивши фінал (якщо б кінь не повернувся до стайні)

Увага !!!
 Обов'язково для всіх учнів!
 Виконайте тестові завдання , розміщені у дз за 02.04.2020р..

 Надішліть скриншот результату   на електрон. адресу  chernetskayanatasha43@gmail.com  


Тестові завдання
Завдання необхідно виконати до  3 квітня 19:00 
Код доступу 684095
join.naurok.ua


DZ8.jpg

07.04.2020- 8-А клас
Опрацювати матеріал підручника, с.177.
Прочитата твір, с.177- 185.
Підготувати звукозапис переказу оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало»
( переслати звукозапис у Вайбер)..
Виконати тестові завдання
Увага!!!
Дата початку: 07.04.2020 13:10
Дата завершення: 07.04.2020 13:50
Часу для проходження: 40 хв.
За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  dnh386
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/dnh386
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:

















DZ8.jpg

08.04.2020-8-Б клас
Опрацювати матеріал підручника, с.177.
Прочитата твір, с.177- 185.
Підготувати звукозапис переказу оповідання В. Дрозда «Білий кінь Шептало»
( переслати звукозапис у Вайбер).
Виконати тестові завдання
Увага!!!
Дата початку: 08.04.2020 13:10
Дата завершення: 08.04.2020 13:50
Часу для проходження:  40 хв.

За посиланням https://vseosvita.ua/go введіть код:  qsn307
або
Перейдіть за посиланням:
https://vseosvita.ua/test/start/qsn307
Відскануйте QR-код
за допомогою смартфона:


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.

 
Blogger Templates